وقتی یاد اسم وبلاگم میوفتم یاد روزی میوفتم ک آجیم گفت این چ اسمیه اما این می تونم بگم تنها چیزی بود ک کسی نتونست نظرمو عوض کنه و این اسم و گذاشتم و چقدر هم این اسم بهم میاد چون سالهاست ک دارم با خودم حملش میکنم و چقدر هم حقیقت داره .... دل شکسته!!!!می خواستم مثل هر سال روز اول عید بیام وسالی ک گذشت دل شکسته......
ما را در سایت دل شکسته... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: پنجشنبه 17 فروردين 1396 ساعت: 1:36